مصاحبه آرشیو خبر ها
در یـوونتوس می مانم

در یـوونتوس می مانم

آندره آ پیرلو ستاره خط میانی یوونتوس که در این روزها کسی است که هواداران نگرانی زیادی برای ماندن ِ او در یووه دارند در مصاحبه ای اعلام کرد که در یوونتوس خواهد ماند و با این تیم همچنان ادامه می دهد .

" من به این دلیل میلان را ترک کردم و به یووه آمدم تا دوران ِ جدیدی را شروع کنم "

" هدف ِ من مشخص است . می خواهم در یوونتوس بمانم ، در طول چند روز آینده با مدیران باشگاه ملاقات خواهم داشت و خوش بینی زیادی وجود دارد "

" من هنوز هم می خواهم بازی کنم ، نمی دانم که چه زمانی بازنشسته خواهم شد اما مطمئنا تا زمانی که یاد بگیرم و مبارزه کنم ادامه خواهم داد "

" به نظر من کونته به بازیکنانش ارزش و اعتبار زیادی می دهد اما انتظارات زیاد است . او روح ِ پیروزی را به یوونتوس بازگردانده و قطعا کارهایی که او انجام داده در نتایج ِ ما بسیار موثر بوده "

" نقطه عطف ِ شروع شدن ِ راه قهرمانی ما در مقابل ِ فیورنتینا رقم خورد . تبدیل ِ پیروزی 0-2 به شکست ِ 2-4 ما را در مورد ِ آنچه که انجام می دهیم به فکر فرو برد . برنده شدن پس از 10 بازی آسان نیست و ادامه دادن این پیروزی ها نیاز به فداکاری و میل و انگیزه زیادی دارد "

" متاسفانه ما در لیگ قهرمانان در 2 بازی ابتدایی اشتباهاتی کردیم و در واقع آن ها باعث شد که صعود ما به خطر بیوفتد . حالا ما به یک مبارزه و صفحه جدید فکر می کنیم و البته به سری آ تمرکز کردیم . بهتر است الان در این مورد فکر نکنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: